Sky Tower

23 januari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Sky Tower

Deze foto werd gemaakt op 23 januari 2016 in Auckland, Nieuw-Zeeland met een Apple Iphone 6.

3 Reacties

  1. Maarten Dohmen:
    7 februari 2016
    Hoi Patty & Richard,

    Het werd eens tijd om jullie blog te gaan openen en de eerste verhalen te lezen, met mooie foto's. Mooie verhalen. Goed te zien, dat jullie zo genieten. Het weer ziet er ook veelbelovend uit! Het is jullie gegund.... tot de volgende reactie!
  2. Francis:
    8 februari 2016
    Hoi Pat en Rich
    Wat onwijs leuk om die verhalen van jullie te lezen. En wat een mooie foto's. Vooral die van de waterval! Ik las dat je een van de eerste dagen al beroofd was. Toch niet al mijn pasjes he! Die had je voor andere gebieden nodig toch? Geniet ze nog lekker en Rich de groetjes
  3. Melvin:
    19 februari 2016
    Jeetje en dan te bedenken dat jullie net weg zijn. Zie er echt vet uit zeker met bij behorende verhalen. Maar goed dat jullie zo goed getraind zijn waardoor het nog meer genieten is.... op die 20% heuveltjes.....

    Leuk om te lezen en heel veel plezier gewenst.

    gr.