De beloning!

22 mei 2025 - Maastricht, Nederland

De beloning!

Deze foto werd gemaakt op 22 mei 2025 in Maastricht, Nederland met een Apple Iphone 15.

5 Reacties

  1. Angelique:
    23 mei 2025
    Wat weer een mooi verhaal en een prachtige onderneming zo samen Pat en Rich! Ik heb weer kunnen meegenieten van jullie avontuur en ben nieuwsgierig naar weer nieuwe plannen.
    Liefs
  2. Astrid Heppe:
    23 mei 2025
    Leuk om jullie verhalen te lezen!
    Toppers! Genieten 👌😘
  3. Corrien Bleeker:
    24 mei 2025
    Het was weer leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Weer bedankt voor het mooie verslag.
  4. Jan G Dekker:
    25 mei 2025
    Weer leuke verhalen en foto's. Was weer genieten van deze tour!
    Groetjes, Jan Ada.
  5. Klaas en Aline Berkhout:
    27 mei 2025
    Wat een leuk verslag van jullie tocht en mooie foto's! We hebben ook in onze Gooi- en Eemlander het paginagrote artikel over jullie gelezen! Verrassend om ineens bekenden in de krant te zien staan! Groetjes, Klaas en Aline