Welkom op ons reisblog!

29 november 2015 - Wognum, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

22 Reacties

  1. Reislogger:
    29 november 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Pauline:
    30 november 2015
    Wat hoor ik nu? Wat een ongelofelijk stoer plan! Geweldig! Als t goed is zegt Joop zien we je nog even voor vertrek. Leuk! We zullen je missen hoor als onze Bovemij man! Maar we kijken er naar uit om jullie avonturen te kunnen volgen via dit blog! Alvast vanuit Limmen een goeie start gewenst van deze bijzondere reis!
  3. Job Hendriks:
    2 december 2015
    Ik ga jullie volgen hoor!
  4. Angelique:
    4 december 2015
    Fantastisch, wat een avontuur. Geniet ervan met elkaar en ik ga jullie volgen.
    Liefs
  5. Christianne:
    8 december 2015
    Een droom die uitkomt! Gelukkig kunnen we een beetje mee genieten vanaf ons PC'tje op de nieuwstraat (Jaaaa... denk daar maar aan ;)).
    Lekker genieten samen!
  6. Maarten Dohmen:
    16 december 2015
    Beste Richard & Patty,

    Heel veel plezier en een mooie reis toegewenst!
  7. Mikemarre:
    16 december 2015
    Beste Richard, Bedankt voor de fijne samenwerking van de afgelopen 9 jaar en ik wens jullie een leuke " tour de world " toe en als het een keer tegen zit denk je gewoon aan mij heel veel plezier. Gr. Mike
  8. Eric Zentveldt:
    17 december 2015
    Heel veel plezier en doe een beetje voorzichtig :-)
  9. Guido Koenen:
    18 december 2015
    Ik hoop dat jullie een geweldige tour hebben!
  10. Karin van Dalen:
    19 december 2015
    Hoi Richard, heel erg veel plezier! Ik zie uit naar de verhalen.
  11. Arie:
    20 december 2015
    Wij hebben ons aangemeld en wachten vol spanning op jullie prachtige verhalen!
  12. Daniël en Frieda Kleijn:
    20 december 2015
    Hoi Richard en Patty,
    Wij gaan jullie volgen hoor! Veel plezier en geluk.
  13. Eric snijders:
    20 december 2015
    Wij wensen jullie heel veel plezier met deze ondernemen, Succes en geniet ervan
  14. Erik en Nicolette:
    21 december 2015
    Lieve Patty en Richard,
    Heel veel plezier, jullie zijn een super team met z'n tweetjes dus het wordt vast een fantastische ervaring!!! X Erik en Nicolette
  15. Klaas en Aline Berkhout:
    24 december 2015
    Lieve Patty en Richard, we wensen jullie een fantastische trip! De kaart ligt al klaar om jullie te gaan volgen. Klaas en Aline
  16. Machteld:
    24 december 2015
    Succes kanjers! Be safe....
  17. Groetjes Giel & Monica:
    25 december 2015
    Lieve Patty & Richard,

    Als oud(e) buurtjes wensen wij jullie heel veel reisplezier toe.
    Ook wij kijken uit naar jullie belevenissen en mooie reisverhalen.
    Goede reis en tot gauw op het Blog.
  18. Ben en Thea:
    27 december 2015
    Wij wensen jullie een fantastische reis toe.
    Een avontuur waar de meeste van ons alleen maar van dromen en jullie gaan het doen. Geweldig. Heel veel plezier. Wij zien uit naar jullie belevenissen. Lieve groet Thea en Ben
  19. Jos:
    28 december 2015
    Veel reisplezier op dit mooie avontuur.
  20. Kirsten Dielemans:
    28 december 2015
    Heel veel plezier! We gaan van een afstand met jullie meegenieten!!
  21. Lambère:
    29 december 2015
    Geweldige tijd in het vooruitzicht.
    Nieuwe herinneringen zijn de beste investering.
    Geniet ervan.
  22. Boudewijn en Jojanneke:
    30 december 2015
    Heel veel plezier en geniet van de dingen die komen gaan. Tot ziens X