We slaan een ander pad in….
16 mei 2025 - Hoorn, Nederland
En wel het Pieterpad!
Deze keer niet op onze trouwe stalen Santos-rossen maar op de gravelbike. Voor ons een nieuwe vorm van “bikepacking” waar we heel veel zin in hebben!
De bagage die we meenemen is minimaal en de overnachtingen zijn voor ons luxe omdat we geen tentje meenemen (en dus ook een hele tas met slaapspullen en kookgerei niet mee hoeven nemen).
Dus in plaats van ver weg gaan we deze keer in ons eigen mooie land fietsen.
Het Pieterpad is van oorsprong een langeafstandswandelpad, ontworpen door 2 dames die vonden dat er te weinig lange wandelroutes door het mooie Nederland waren.
Inmiddels is dit pad ook uitgestippeld voor fietsers, zowel over asfalt als gravelpaden.
Die laatste gaan wij nu rijden. Zaterdag met de trein naar Groningen, vandaar naar Pieterburen om zondag te starten met de route.
We houden jullie graag op de hoogte van onze belevenissen komende week!

in ons arbeidsverleden , heel veel plezier en geniet ze gr
Frans Fisser
Wij gaan ook morgen op de fiets vanuit huis richting Groningen, Ameland dan via Arnhem weer terug naar huis. De 26e.
Hopen op mooi weer voor jullie dan hebben wij het ook. Fijne tijd. Liefs Thea
Voor jullie een makkie 😃
Groeten Joop en Pauline 😘😘
Succes!!!
Heel veel plezier😘
En wat een mooi artikel in de krant!
Geniet ervan!
Liefs Corien en Mius
Veel succes!!!
❤️
En heel eerlijk: we hebben zelf best een mooi land😉 super dat jullie dit dus gaan doen.
Veel plezier💪
Joop&Mieke
Groetjes van ons
Veel plezier samen en geniet van al mooie dingen dicht bij huis
Succes en een mooie week.
Liefs