Kumbum klooster

6 juli 2016 - Xining Shi, China

Kumbum klooster

Deze foto werd gemaakt op 6 juli 2016 in Xining Shi, China met een Apple Iphone 6.

1. Frits Zwaan:
    28 juli 2016
    Lieve Patty, beste Richard, (vrij naar Rijk de Gooijer: "Brief uit La Courtine".)

Zolang jullie (al) onderweg zijn, volgen we jullie belevenissen op de voet.
    Uiteraard aan de hand van jullie onderhoudende reisverhalen. We genieten er erg van!
    Ik kan me jullie situatie behoorlijk goed voorstellen.
    Alle bijzondere ontmoetingen, de steeds weer aangeboden gastvrijheid (!), de prachtige verhalen en de evenzo prachtige foto's, die jullie telkens weer maken.
    Iedere dag onbestemd, nooit precies weten wat de nieuwe dag weer brengt.
    De verwondering ook!
    Aan het thuisfront gaat alles zijn gebruikelijke gangetje. Knap saai in vergelijking met jullie bestaan. De stokrozen deden me denken aan de stokrozen van buurvrouw Popma, die inmiddels (6 weken terug) hoog in de hemel woont. En volgens onze dominee (Hester) is Jan Pool ondertussen beheerder van een bruine keuken / kroeg aan het Sint Petrusplein, ver hier vandaan. Ach ja...zo verandert de wereld telkens.
    China lijkt me een geweldig interessant land. Wel een beetje groot, voor op de fiets.
    Kwestie van doortrappen, niet waar?! Jullie laatste verhaal had, heel toepasselijk, als titel "Kleurrijk". Maar niet alleen jullie "omgeving" is kleurrijk, ook jullie worden, met de dag, kleurrijker. Wat een geweldige en grillige ervaringen doen jullie op.
    Tsja...die 10.000 km, daar kan nog best een nulletje bij.
    Met veel interesse, en een beetje jaloezie, blijven we jullie avonturen, tot in lengte van.........., volgen.
    Het fruit komt er hier, ook dit jaar, gerust wel weer af. Daar geen zorgen over.
    En die blauwe besse kenne ôk best nag wel effies wachte.
    Ik sluit af met jullie, bij alles, het allerbeste toe te wensen.
    Houd goede moed en blijf de achterban informeren over alles wat jullie boeit en bezighoudt, zo ver van huis.

Heel veel succes en hartelijke groeten,
    Frits, Bernice en Rosalie