bbq in de middenberm van de snelweg

12 april 2024 - Luján de Cuyo, Argentinië

Deze foto werd gemaakt op 12 april 2024 in Luján de Cuyo, Argentinië met een Apple Iphone 15.

1. Dorine Kant-Vermaak:
    15 april 2024
    Adembenemend weer zitten lezen. Wat een avonturen maken jullie toch mee! Mooie foto's er bij ook weer om het verhaal kracht bij te zetten. Kan niet wachten om de volgende etappe van jullie reis te lezen. 😊
  2. Annelieke:
    Ik hoop dat ze in de kraampjes net zo’n lekkere gebraden kip hadden als wij in Spanje ophebben Patty!!
    Mijn hemel, dit is een werk met hoofdletter W - vakantie! Diep respect!
    Gelukkig weer cash geld in the pocket en op ri het noorden! Thanks voor het delen van jullie avontuur 😘
  3. Pauline van der Steen:
    15 april 2024
    Op mijn eigen luxe hotelkamer in prachtig Ierland lees ik hoe jullie je een weg bikkelen door barre maar prachtige gebieden. Lig ik hier een beetje luxe te doen !
    Je beschrijft t zo goed en het leest zo heerlijk weg. Wat gaan jullie goed zeg! Diepe buiging hoor!
    Ik kijk nu alweer uit naar het vervolg van dit avontuur!