Reacties

Naam Reactie Datum
Lida Wat leuk weer en heel veel plezier op deze bijzondere… 19 jan. '24
Charl Nou ik gaan jullie verhalen even volgen... Leuk stukje… 19 jan. '24
Marc van Galen Leuk jullie vandaag te hebben ontmoet en wat een bikkels… 18 jan. '24
Danielle Rozemond Op de bagage na een mooi begin. Heel veel plezier.… 17 jan. '24
Annemarie Zo leuk om een beetje mee te kunnen genieten van jullie… 17 jan. '24
Frans Velzeboer Fijn dat we jullie weer kunnen volgen! Heel veel plezier,… 17 jan. '24
Mieke Wat een mooi mooi eerste verslag van jullie reis en… 16 jan. '24
Jos Lieve Patty en Richard, erg leuk om jullie zo te kunnen… 16 jan. '24
Jana Konopová Wat fantastisch dat jullie weer op reis zijn, en superleuk… 16 jan. '24
Erik en Sonja Snijders Wel opletten hé...de docent kijkt nl wel een beetje… 16 jan. '24
Erik en Sonja Snijders Wat leuk om jullie 1e reisverhaal te ontvangen en… 16 jan. '24
Annie Wessemius. Wat een kleurrijk en spannend begin. Heerlijk om op… 16 jan. '24
Gré Steen-Ham Patty en Richard, wat leuk om zo jullie te kunnen… 16 jan. '24
Jacqueline Kampf Wat een avontuur weer! Mooie foto's. Heel veel… 16 jan. '24
Pauline van der Steen Wat schrijven jullie toch lekker weg! Ik zit meteen… 16 jan. '24
Annelieke De kop is eraf! Eerst wat geacclimatiseerd in een… 16 jan. '24
Annelies en Paul Kleurrijke foto’s bij een kleurrijk verhaal. Lekker… 16 jan. '24
Theo Na de heel grote Zuid-Amerikaanse stad met zijn veligheidsrisico's… 15 jan. '24
Gino Patty en Richard wat mooi om weer een nieuw avontuur… 15 jan. '24
Kees en Afra Wat al een belevenis,en nu het fietsen.goede reis… 15 jan. '24
Ria Sijm Wat een prachtige kleurrijke stad, goede reis naar… 15 jan. '24
Louise Leuk om te lezen Patty (en Richard uiteraard)! Hele… 15 jan. '24
Pien Déjate sorprender! Maak een mooie reis samen en geniet… 15 jan. '24
Joke en Ariën goede vlucht en een goed begin van het volgende deel 15 jan. '24
Arie Berkhout Wat heerlijk om jullie eerste verslag weer te lezen.… 15 jan. '24
Joop Haverbusch Prachtige foto's 15 jan. '24
Joop Haverbusch Wat een belenis Patty en Ricard ga veel genieten TOP 15 jan. '24
Mary-Ann Heerlijk om te gaan beginnen met het volgen van jullie… 15 jan. '24
Ab goedenavond Richard en Patty. wat hebben jullie alweer… 15 jan. '24
Luuk Singelenberg Fantastisch! Heel erg leuk om jullie op deze manier… 15 jan. '24
Frans Jak Me alegro de leer tu primer informe de viaje, tengo… 15 jan. '24
Guido Koenen Mooie opening! Nieuwsgierig naar het échte werk! 15 jan. '24
Corinne Ik heb net nog even al jullie foto’s bekeken van… 10 jan. '24
Ton DeBoer Ik volg jullie uiteraard! Heel veel sterkte en succes. 7 jan. '24
Marcel Loos Heel veel plezier met deze mooie reis. 6 jan. '24
Joop Haverbusch Wat geweldig wat julliedoen. Geniet met volle teugen.… 6 jan. '24
Monique Otsen Wat gaaf dat jullie weer op avontuur gaan! Geniet… 3 dec. '23
Yvonne Koning Wauw, wat stoer weer! Leuk dat jullie ons weer meenemen… 22 nov. '23
Lianne Anema Wat leuk zeg! Wij gaan in april naar Buenos Aires… 21 nov. '23
Annemarie Wat mooi, zo snel de knop om , en een heel andere… 21 nov. '23
Gré Steen-Ham Patty en Richard, wat weer een stoer plan. Succes… 21 nov. '23
Bert Rozemond Geweldig weer, echt een uitdaging! Patagonië, Perito… 20 nov. '23
Angelique Kistemaker Wat geweldig 🤩 ik kijk er nu al naar uit om jullie… 20 nov. '23
Pauline van der Steen Echt he?! Jullie gaan het gewoon weer flikken! Wat… 20 nov. '23
Jacqueline Kampf Wat leuk zeg! Super. Heel veel plezier met dit geweldige… 20 nov. '23
Carole Fantastisch, wat een mooi avontuur in het verschiet! 20 nov. '23
Frank Smit Dat klinkt als een heel mooi avontuur in the making.… 20 nov. '23
Arie Berkhout Wat een uitdaging !! En natuurlijk volgen we jullie!… 20 nov. '23
Guido Koenen Succes met de laatste voorbereidingen en veel plezier… 20 nov. '23
Leo & Wendy Richard en Patty heel veel plezier met jullie aanstaande… 19 nov. '23

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »  ...