Reacties

Reacties 301 - 350 van 892

Naam Reactie Datum
Kees. en Afra Fijn om te horen al die belevenissen.en dat het nog… 30 mrt. '24
Roelie Wat een geweldige reis zo! Om nooit te vergeten. En… 30 mrt. '24
Mieke en Joop Weer zo’n prachtig verhaal. Ben nu al benieuwd naar… 30 mrt. '24
Ria Sijm Wat is het toch een feest om met jullie mee te mogen… 30 mrt. '24
Frans Wat een avontuur. Kijk uit naar de volgende blog.… 30 mrt. '24
Annie Wessemius Drie maanden zitten erop, dus de helft. Hoe ervaren… 30 mrt. '24
Ina Wat weer een belevenis, ik doe het jullie niet na...… 30 mrt. '24
Klaas en Aline Berkhout Een soort groot hoefblad.... 30 mrt. '24
Klaas en Aline Berkhout Prachtig verhaal en weer mooie foto's! Wat een… 30 mrt. '24
Peter Rijkhoff Wat een belevenis, heel leuk om te lezen! Veel plezier. 30 mrt. '24
Dirk en Margreet Lieve Richard & Patty, zoals wij het lezen en… 30 mrt. '24
Joop en Mieke Haverbusch Richard en Patty. Wat een belevenis wat jullie doen.… 30 mrt. '24
Gertrud Leuk om jullie zo te mogen volgen. Wat een avontuur 30 mrt. '24
Eric Zentveldt Prachtig, altijd weer even genieten om te zien! 30 mrt. '24
Arie Wat weer een mooie etappe,avontuur en natuur. Een… 30 mrt. '24
Dorine Kant-Vermaak Adembenemend2 doet het geen recht aan wat een etappe… 30 mrt. '24
Astrid Heppe Patty en Richard, Wat een prachtige verhalen en mooie… 27 mrt. '24
Joop & Pauline Hallo Richard en Patty, Wat een avontuur, met niet… 22 mrt. '24
Frits Zwaan Je haasten of niet kan soms best een dilemma zijn,… 19 mrt. '24
Frits Zwaan Frits en Bernice 19 mrt. '24
Sjaak en Marry de Groot Wauw. Respect!!👍👍 16 mrt. '24
Sjaak en Marry de Groot Prachtig!!! 16 mrt. '24
Erik en Sonja Snijders Hahaha...dit snap ik helemaal :-) 14 mrt. '24
Erik en Sonja Snijders Wauw...wat een uitzicht! 14 mrt. '24
Klaas en Aline Berkhout Wat een bijzonder verhaal en prachtige foto's!… 13 mrt. '24
Annie Wessemius Elke keer wanneer jullie boeiende verslag op het schermpje… 13 mrt. '24
Ina Wat een belevenis, jullie zijn echt toppers Weer een… 13 mrt. '24
Arie Het is weer een schitterend verhaal en mooie foto’s.… 13 mrt. '24
Yvon Wauw! Heerlijk zo n update🥰 13 mrt. '24
Pauline Met jullie doorzettingsvermogen kunnen jullie je makkelijk… 12 mrt. '24
Mieke en Joop Wat een mooie foto’s. Gelukkig treffen jullie overal… 12 mrt. '24
Guido Koenen Jullie foto's zijn adembenemend mooi. 12 mrt. '24
Joop en Mieke Haverbusch Idilisch wat een avontuur 12 mrt. '24
Joop en Mieke Haverbusch Heel mooi fantastisch 12 mrt. '24
Annelieke Wat een avontuur! Grote bewondering! En ik snap dat… 12 mrt. '24
Ria Sijm Wat een land , zeker adembenemend en prachtig om met… 12 mrt. '24
Dorine Kant-Vermaak Wat een avonturen beleven jullie toch weer. Zo gaaf… 12 mrt. '24
Ab en Marthy Karsten Prachtig, wat weer een belevenis. 11 mrt. '24
P.J.B.P. Verberkt Super Richard & Patty! Chapeau voor jullie ondernemingsdrift!… 11 mrt. '24
Kees. en Afra Weer fijn om van jullie te horen. 11 mrt. '24
Eric Zentveldt Om stil van te worden weer… 11 mrt. '24
Erik en Sonja Snijders Wat een prachtige foto's weer. 5 mrt. '24
Marcel en Nancy Wat een prachtig verhaal weer en prachtige foto's!… 4 mrt. '24
Mieke Oh man wat geniet ik toch van jullie verhalen en foto's....!!! 1 mrt. '24
Joop & Pauline Ja wat mooi joh, ik zie bekende plekken waar wij ook… 1 mrt. '24
Frans Velzeboer Wat een mooie foto’s en mooie belevenissen. Wachten… 28 feb. '24
Lizette Wát een mooie foto’s en weer heerlijk verhaal.… 28 feb. '24
Theo Dat is wel even poe he. En er dan blij bij blijven… 28 feb. '24
Corinne Glasbergen Wachten…. Dat is is de westerse wereld wel een dingetje!… 28 feb. '24
Pauline Hey Bikkels! Zo grappig foto’s en ervaringen te… 27 feb. '24

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »  ...