Reacties
Reacties 301 - 350 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Kees. en Afra | Fijn om te horen al die belevenissen.en dat het nog… | 30 mrt. '24 |
| Roelie | Wat een geweldige reis zo! Om nooit te vergeten. En… | 30 mrt. '24 |
| Mieke en Joop | Weer zo’n prachtig verhaal. Ben nu al benieuwd naar… | 30 mrt. '24 |
| Ria Sijm | Wat is het toch een feest om met jullie mee te mogen… | 30 mrt. '24 |
| Frans | Wat een avontuur. Kijk uit naar de volgende blog.… | 30 mrt. '24 |
| Annie Wessemius | Drie maanden zitten erop, dus de helft. Hoe ervaren… | 30 mrt. '24 |
| Ina | Wat weer een belevenis, ik doe het jullie niet na...… | 30 mrt. '24 |
| Klaas en Aline Berkhout | Een soort groot hoefblad.... | 30 mrt. '24 |
| Klaas en Aline Berkhout | Prachtig verhaal en weer mooie foto's! Wat een… | 30 mrt. '24 |
| Peter Rijkhoff | Wat een belevenis, heel leuk om te lezen! Veel plezier. | 30 mrt. '24 |
| Dirk en Margreet | Lieve Richard & Patty, zoals wij het lezen en… | 30 mrt. '24 |
| Joop en Mieke Haverbusch | Richard en Patty. Wat een belevenis wat jullie doen.… | 30 mrt. '24 |
| Gertrud | Leuk om jullie zo te mogen volgen. Wat een avontuur | 30 mrt. '24 |
| Eric Zentveldt | Prachtig, altijd weer even genieten om te zien! | 30 mrt. '24 |
| Arie | Wat weer een mooie etappe,avontuur en natuur. Een… | 30 mrt. '24 |
| Dorine Kant-Vermaak | Adembenemend2 doet het geen recht aan wat een etappe… | 30 mrt. '24 |
| Astrid Heppe | Patty en Richard, Wat een prachtige verhalen en mooie… | 27 mrt. '24 |
| Joop & Pauline | Hallo Richard en Patty, Wat een avontuur, met niet… | 22 mrt. '24 |
| Frits Zwaan | Je haasten of niet kan soms best een dilemma zijn,… | 19 mrt. '24 |
| Frits Zwaan | Frits en Bernice | 19 mrt. '24 |
| Sjaak en Marry de Groot | Wauw. Respect!!👍👍 | 16 mrt. '24 |
| Sjaak en Marry de Groot | Prachtig!!! | 16 mrt. '24 |
| Erik en Sonja Snijders | Hahaha...dit snap ik helemaal :-) | 14 mrt. '24 |
| Erik en Sonja Snijders | Wauw...wat een uitzicht! | 14 mrt. '24 |
| Klaas en Aline Berkhout | Wat een bijzonder verhaal en prachtige foto's!… | 13 mrt. '24 |
| Annie Wessemius | Elke keer wanneer jullie boeiende verslag op het schermpje… | 13 mrt. '24 |
| Ina | Wat een belevenis, jullie zijn echt toppers Weer een… | 13 mrt. '24 |
| Arie | Het is weer een schitterend verhaal en mooie foto’s.… | 13 mrt. '24 |
| Yvon | Wauw! Heerlijk zo n update🥰 | 13 mrt. '24 |
| Pauline | Met jullie doorzettingsvermogen kunnen jullie je makkelijk… | 12 mrt. '24 |
| Mieke en Joop | Wat een mooie foto’s. Gelukkig treffen jullie overal… | 12 mrt. '24 |
| Guido Koenen | Jullie foto's zijn adembenemend mooi. | 12 mrt. '24 |
| Joop en Mieke Haverbusch | Idilisch wat een avontuur | 12 mrt. '24 |
| Joop en Mieke Haverbusch | Heel mooi fantastisch | 12 mrt. '24 |
| Annelieke | Wat een avontuur! Grote bewondering! En ik snap dat… | 12 mrt. '24 |
| Ria Sijm | Wat een land , zeker adembenemend en prachtig om met… | 12 mrt. '24 |
| Dorine Kant-Vermaak | Wat een avonturen beleven jullie toch weer. Zo gaaf… | 12 mrt. '24 |
| Ab en Marthy Karsten | Prachtig, wat weer een belevenis. | 11 mrt. '24 |
| P.J.B.P. Verberkt | Super Richard & Patty! Chapeau voor jullie ondernemingsdrift!… | 11 mrt. '24 |
| Kees. en Afra | Weer fijn om van jullie te horen. | 11 mrt. '24 |
| Eric Zentveldt | Om stil van te worden weer… | 11 mrt. '24 |
| Erik en Sonja Snijders | Wat een prachtige foto's weer. | 5 mrt. '24 |
| Marcel en Nancy | Wat een prachtig verhaal weer en prachtige foto's!… | 4 mrt. '24 |
| Mieke | Oh man wat geniet ik toch van jullie verhalen en foto's....!!! | 1 mrt. '24 |
| Joop & Pauline | Ja wat mooi joh, ik zie bekende plekken waar wij ook… | 1 mrt. '24 |
| Frans Velzeboer | Wat een mooie foto’s en mooie belevenissen. Wachten… | 28 feb. '24 |
| Lizette | Wát een mooie foto’s en weer heerlijk verhaal.… | 28 feb. '24 |
| Theo | Dat is wel even poe he. En er dan blij bij blijven… | 28 feb. '24 |
| Corinne Glasbergen | Wachten…. Dat is is de westerse wereld wel een dingetje!… | 28 feb. '24 |
| Pauline | Hey Bikkels! Zo grappig foto’s en ervaringen te… | 27 feb. '24 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »