Reacties
Reacties 501 - 550 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Barry | Wat ontzettend leuk! Veel succes met de verdere voorbereidingen,… | 19 nov. '23 |
| Ben en Thea | Geweldig leuk dat wij jullie nieuwe avonturen weer… | 19 nov. '23 |
| Frans Velzeboer | Wat ontzettend leuk om jullie weer te kunnen en mogen… | 19 nov. '23 |
| P.J.B.P. Verberkt | Richard & Patty, veel plezier, geniet ervan en… | 19 nov. '23 |
| Remko | Uiteraard gaan we jullie avonturen weer volgen!! Heel… | 19 nov. '23 |
| Ome Jos Tante Ria | Oh wat heerlijk daar kijken we uit naar jullie avonturen.… | 19 nov. '23 |
| Madeleine | Wat een super leuk vooruitzicht. Zuid-Amerika is echt… | 19 nov. '23 |
| Giel & Monica | Jullie zitten ook vol met verrassingen 😉 Zuid Amerika… | 19 nov. '23 |
| Ina | Wat een uitdaging, heel veel plezier en kom gezond… | 19 nov. '23 |
| Bertus de Vries | Dapper hoor. Veel plezier ! Wij gaan jullie volgen. | 19 nov. '23 |
| Klaas en Aline Berkhout | Wat een geweldig mooie plannen! We gaan jullie zeker… | 19 nov. '23 |
| Wendy | Jee, wat een mooie nieuwe plannen weer en al zo snel!… | 19 nov. '23 |
| Sjaak en Marry de Groot | Wat leuk zeg. We gaan jullie volgen. We zijn zelf… | 19 nov. '23 |
| Jurrie | Jeetje, super gaaf. Wij gaan jullie zeker volgen. | 19 nov. '23 |
| Marja | Wow wat leuk ga jullie volgen liefs marja | 19 nov. '23 |
| Esther Vlaar | Wow, dat is inderdaad een heel ander plan! Maar dat… | 19 nov. '23 |
| Ab en Marthy Karsten | Wat leuk. Ik ga jullie weer volgen. | 19 nov. '23 |
| Corinne Glasbergen | We hebben weer mooi een beetje mee kunnen reizen dmv… | 19 mrt. '19 |
| Sjaak en Marry de Groot | Het was weer een genot om jullie verhalen te lezen.… | 16 mrt. '19 |
| Jana en Philip | Wat een geweldige verslagen weer en veel interessante… | 13 mrt. '19 |
| Pauline | En dan zit het er al weer op! Heerlijk om alles mee… | 11 mrt. '19 |
| Guido Koenen | Mooie verslagen! Waar gaat de volgende reis naar toe? | 10 mrt. '19 |
| Ome Jos Tante Ria | Het was weer heerlijk om jullie verhalen te lezen… | 10 mrt. '19 |
| Ina | Wij hebben genoten van jullie verhalen en heerlijk… | 10 mrt. '19 |
| Danielle Rozemond | Wat een heerlijk verhaal weer 😃. En dan zit het… | 10 mrt. '19 |
| Rick | Goede reis terug Patty en Richard! Mooi verhaal weer… | 10 mrt. '19 |
| Jacqueline Kampf | Was een zeer leuk om met jullie mee te reizen! Goede… | 10 mrt. '19 |
| Erik & Sonja Snijders | Wat is de tijd weer snel gegaan. Hartelijk dank weer… | 10 mrt. '19 |
| Theo en Mattie | Het was weer heel mooi, jullie reisverslagen! Vanuit… | 10 mrt. '19 |
| Richard & Patty | Dankjulliewel, tot morgen😄✈️ | 10 mrt. '19 |
| Madelon | Genoten van jullie reisverslagen. Een hele goede vlucht… | 10 mrt. '19 |
| Kees. en Afra | Goede terugvleugt | 10 mrt. '19 |
| Erik & Sonja Snijders | Hi Patty & Richard, eindelijk tijd om al die heerlijke… | 4 mrt. '19 |
| Lida | Veel plezier nog, leuk verhaal weer. | 4 mrt. '19 |
| Perry | Wat weer een prachtig verhaal Patty en Richard! Ben… | 4 mrt. '19 |
| Sjaak en Marry de Groot | Prachtig verhaal weer. We reizen zo een beetje mee.… | 3 mrt. '19 |
| Arie | Wat weer een geweldig verhaal, ik zie jullie genieten.… | 1 mrt. '19 |
| Pieter Spruit | Wat een fantastische ervaring weer. Grts. Pieter | 1 mrt. '19 |
| Kees. en Afra | Verder nog veel plezier.groetje | 28 feb. '19 |
| Barry | Jullie maken weer genoeg mee zo te lezen. Heel veel… | 28 feb. '19 |
| Angelique | Wat geweldig allemaal weer, Pat en Rich. Mooie verhalen,… | 28 feb. '19 |
| Alga | Wauw!!!!! Kus | 28 feb. '19 |
| Annemarie | Wat een prachtige verhalen, leuk om deelgenoot te… | 28 feb. '19 |
| Ben en Thea | Sri Lanka het oude Ceylon wat een prachtige foto`s.… | 28 feb. '19 |
| Ome Jos Tante Ria | Wat weer een mooie reis maken jullie. Alles zit er… | 28 feb. '19 |
| Klaas en Aline Berkhout | Alweer zo'n mooi etappeverslag met prachtige… | 28 feb. '19 |
| Jacqueline Kampf | Veel plezier nog jongens! Zie er weer exotisch uit!!! | 28 feb. '19 |
| Philip | Prachtig P&R! Jullie reislust is inspirerend.… | 21 feb. '19 |
| Daphne Veld | Hoi Patty en Richard, Wat een prachtige avonturen… | 19 feb. '19 |
| Pauline | Lieve mensen, wat avontuurlijk allemaal weer! Weet… | 18 feb. '19 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »