Reacties

Reacties 601 - 642 van 642

Naam Reactie Datum
Arie Berkhout Wat een feest daar bij jullie!!En zomaar uitgenodigd… 10 jan. '16
Ome Jos Tante Ria hallo Richard en Patty, Goed te lezen dat jullie na… 10 jan. '16
Corrien Bleeker prachtig. ik geniet een beetje mee. 10 jan. '16
Erik & Sonja Snijders Goedemorgen Richard en Patty, Blij te lezen dat de… 10 jan. '16
Arjen He toppers!, ik mag toch hopen dat jullie flink gesponsord… 8 jan. '16
Elisa Veel plezier dikke knuffel 7 jan. '16
Cor en Margriet Ippel Hallo Patty en Richard. Van Alga en Richard hoorde… 5 jan. '16
Willem en Chantal Derksen Hi Richard en Patty, Willem vertelde mij over jullie… 4 jan. '16
Marcel en Nancy Hoi Patty en Richard, Wij wensen jullie een fantastische… 3 jan. '16
Frans Velzeboer We wensen jullie een heel gelukkig en voorspoedig… 1 jan. '16
Erik & Sonja Snijders Richard en Patty, heel veel plezier met jullie avontuur.… 31 dec. '15
Regina cairo Veel plezier xxx 31 dec. '15
Charl van Zijl Dag Richard, nogmaals heel veel plezier en maak er… 31 dec. '15
Monique heel veel plezier samen!! Genieten genieten genieten.... 31 dec. '15
Corrien Bleeker Veel plezier. Heerlijk genieten. Groetjes 30 dec. '15
Jacqueline Kampf Hele goede reis gewenst....en geniet van elke minuut...veel… 30 dec. '15
Ab Goede reis en heel veel plezier samen. 30 dec. '15
Ome Jos Tante Ria Een onvergetelijke reis toegewenst, geniet er van… 30 dec. '15
Angelique Hele goede reis, geniet ervan met elkaar! Liefs Angelique 30 dec. '15
Boudewijn en Jojanneke Goede reis en veel plezier op deze ontdekkingstocht.… 30 dec. '15
Boudewijn en Jojanneke Heel veel plezier en geniet van de dingen die komen… 30 dec. '15
Lambère Geweldige tijd in het vooruitzicht. Nieuwe herinneringen… 29 dec. '15
Kirsten Dielemans Heel veel plezier! We gaan van een afstand met jullie… 28 dec. '15
Jos Veel reisplezier op dit mooie avontuur. 28 dec. '15
Ben en Thea Wij wensen jullie een fantastische reis toe. Een avontuur… 27 dec. '15
Groetjes Giel & Monica Lieve Patty & Richard, Als oud(e) buurtjes wensen… 25 dec. '15
Machteld Succes kanjers! Be safe.... 24 dec. '15
Klaas en Aline Berkhout Lieve Patty en Richard, we wensen jullie een fantastische… 24 dec. '15
Erik en Nicolette Lieve Patty en Richard, Heel veel plezier, jullie… 21 dec. '15
Eric snijders Wij wensen jullie heel veel plezier met deze ondernemen,… 20 dec. '15
Daniël en Frieda Kleijn Hoi Richard en Patty, Wij gaan jullie volgen hoor!… 20 dec. '15
Arie Berkhout Wij hebben ons aangemeld en wachten vol spanning op… 20 dec. '15
Karin van Dalen Hoi Richard, heel erg veel plezier! Ik zie uit naar… 19 dec. '15
Guido Koenen Ik hoop dat jullie een geweldige tour hebben! 18 dec. '15
Eric Zentveldt Heel veel plezier en doe een beetje voorzichtig :-) 17 dec. '15
Mikemarre Beste Richard, Bedankt voor de fijne samenwerking… 16 dec. '15
Maarten Dohmen Beste Richard & Patty, Heel veel plezier en een… 16 dec. '15
Christianne Een droom die uitkomt! Gelukkig kunnen we een beetje… 8 dec. '15
Angelique Fantastisch, wat een avontuur. Geniet ervan met elkaar… 4 dec. '15
Job Hendriks Ik ga jullie volgen hoor! 2 dec. '15
Pauline van der Steen Wat hoor ik nu? Wat een ongelofelijk stoer plan! Geweldig!… 30 nov. '15