Reacties

Reacties 551 - 600 van 892

Naam Reactie Datum
Joost en Monique Meer risico maar dan ook genieten 2.0.. wat maak je… 18 feb. '19
Ome Jos Tante Ria Wel leuk van de gebaande banen af je komt inderdaad… 18 feb. '19
Sjaak en Marry de Groot Wow wat zijn jullie sterk, met zoveel bagage door… 18 feb. '19
Kees. en Afra Lekkerploeteren maar jullie zijn jong groetjes uit… 18 feb. '19
Theo en Mattie Wij volgen jullie nog steeds en genieten van jullie… 13 feb. '19
Jacqueline Kampf Wat een avonturen! Heerlijk om op deze manier met… 12 feb. '19
Jana en Philip Ha Patty en Richard, wat ontzettend leuk om jullie… 12 feb. '19
Jana en Philip Wat een gave foto! 12 feb. '19
Anouk Veel plezier! Visum is dus gelukt ;) 11 feb. '19
Perry Pracht verhaal en mooie foto's! Geniet er van! 11 feb. '19
Bert Rozemond mooie schildpad ! 10 feb. '19
Nienke Jansen-Berkhout Mooi weer om jullie avonturen te lezen! Tja die regen,… 10 feb. '19
Arie Weer een heel mooi verhaal over mooie belevenissen.… 10 feb. '19
Mieke De vlinder foto is echt fantastisch!!!! Bedankt voor… 9 feb. '19
Ome Jos Tante Ria Weer een prachtig verhaal Patty en Richard wat we… 9 feb. '19
Annemarie Wat leuk om een beetje mee te kunnen genieten van… 9 feb. '19
Kees. en Afra Lekker ploeteren op de wegen jullie regen wij harde… 9 feb. '19
Remko Mooie verhalen weer, en leuk om jullie avonturen weer… 9 feb. '19
Ina Namens Tourclub Wognum wens ik jullie veel fietsplezier… 9 feb. '19
Pauline On the road again! 🚴‍♂️🚴🏻‍♀️… 6 feb. '19
Perry Heerlijk sushi!! Mooie tonijnmoten. Veel proteïnen… 6 feb. '19
Perry Ahhhh, betoverend! 6 feb. '19
Perry Leuk om jullie te volgen Patty en Richard. Geniet… 6 feb. '19
Frans Ik ben niet jaloers! 6 feb. '19
Lida Wat leuk weer van jullie te horen, gezellig om te… 5 feb. '19
Jolanda Wat leuk om jullie van een afstand weer te volgen.… 5 feb. '19
Bert Rozemond Leuk om jullie weer te kunnen volgen.Veiligheid is… 5 feb. '19
Ome Jos Tante Ria Vanuit een zonnig Portugal lezen we weer met veel… 4 feb. '19
Danielle Rozemond Mooi verhaal, heel veel plezier xx 4 feb. '19
Klaas en Aline Berkhout We zijn heel benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen!… 4 feb. '19
Corrien Bleeker Veel plezier. Ik ga weer genieten van jullie mooie… 4 feb. '19
Astrid Bakker Getver!!! Jullie durven... Veel plezier 4 feb. '19
Mieke They are back again!!! Zoooo leuk om weer mee op reis… 4 feb. '19
Astrid Bakker Hallo Richard en Patty, Super vet dat jullie weer… 4 feb. '19
Patrick verberkt Zo het feest is weer begonnen?! Goed van jullie te… 4 feb. '19
Lizette Heerlijk om te lezen, Richard en Patty en de foto's… 4 feb. '19
Sjaak en Marry de Groot Wat alweer een prachtige ervaring. Is weer wat anders… 4 feb. '19
Ben en Thea Prachtige foto`s en jullie enthousiasme. Wat leuk… 4 feb. '19
Ina Leuk om weer bij jullie achter op de fiets mee te… 4 feb. '19
Ab en Marthy Karsten Super leuk om jullie weer te kunnen volgen. Veel fiets… 4 feb. '19
Kees. en Afra fijn om iets van jullie te horen, en hoe jullie genieten 4 feb. '19
Zorg Interim Leuk om te lezen. Veel plezier en geniet ervan! Groet,… 4 feb. '19
Arie Bovenste reaktie is van Arie😄En niet van mij😄… 4 feb. '19
Karin van der Meer - Zwaan Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat! In zo'n… 4 feb. '19
Arie Toch wel gezellig een dak vol beesten. Weer een mooi… 4 feb. '19
Eric Zentveldt Veel plezier weer! 4 feb. '19
Barry Hoi Richard en Patty Wat heerlijk dat het weer zo… 27 jan. '19
Frits Zwaan Richard en Patty, Prachtig, dat jullie als een soort… 30 dec. '18
Corinne Glasbergen Lieve Rich en Patty, Wat een heerlijk vooruitzicht!… 25 dec. '18
Nienke Jansen-Berkhout Mooie plannen weer! Heel tof, we lezen weer mee! Fijne… 22 dec. '18

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Volgende »  ...