Reacties
Reacties 551 - 600 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Joost en Monique | Meer risico maar dan ook genieten 2.0.. wat maak je… | 18 feb. '19 |
| Ome Jos Tante Ria | Wel leuk van de gebaande banen af je komt inderdaad… | 18 feb. '19 |
| Sjaak en Marry de Groot | Wow wat zijn jullie sterk, met zoveel bagage door… | 18 feb. '19 |
| Kees. en Afra | Lekkerploeteren maar jullie zijn jong groetjes uit… | 18 feb. '19 |
| Theo en Mattie | Wij volgen jullie nog steeds en genieten van jullie… | 13 feb. '19 |
| Jacqueline Kampf | Wat een avonturen! Heerlijk om op deze manier met… | 12 feb. '19 |
| Jana en Philip | Ha Patty en Richard, wat ontzettend leuk om jullie… | 12 feb. '19 |
| Jana en Philip | Wat een gave foto! | 12 feb. '19 |
| Anouk | Veel plezier! Visum is dus gelukt ;) | 11 feb. '19 |
| Perry | Pracht verhaal en mooie foto's! Geniet er van! | 11 feb. '19 |
| Bert Rozemond | mooie schildpad ! | 10 feb. '19 |
| Nienke Jansen-Berkhout | Mooi weer om jullie avonturen te lezen! Tja die regen,… | 10 feb. '19 |
| Arie | Weer een heel mooi verhaal over mooie belevenissen.… | 10 feb. '19 |
| Mieke | De vlinder foto is echt fantastisch!!!! Bedankt voor… | 9 feb. '19 |
| Ome Jos Tante Ria | Weer een prachtig verhaal Patty en Richard wat we… | 9 feb. '19 |
| Annemarie | Wat leuk om een beetje mee te kunnen genieten van… | 9 feb. '19 |
| Kees. en Afra | Lekker ploeteren op de wegen jullie regen wij harde… | 9 feb. '19 |
| Remko | Mooie verhalen weer, en leuk om jullie avonturen weer… | 9 feb. '19 |
| Ina | Namens Tourclub Wognum wens ik jullie veel fietsplezier… | 9 feb. '19 |
| Pauline | On the road again! 🚴♂️🚴🏻♀️… | 6 feb. '19 |
| Perry | Heerlijk sushi!! Mooie tonijnmoten. Veel proteïnen… | 6 feb. '19 |
| Perry | Ahhhh, betoverend! | 6 feb. '19 |
| Perry | Leuk om jullie te volgen Patty en Richard. Geniet… | 6 feb. '19 |
| Frans | Ik ben niet jaloers! | 6 feb. '19 |
| Lida | Wat leuk weer van jullie te horen, gezellig om te… | 5 feb. '19 |
| Jolanda | Wat leuk om jullie van een afstand weer te volgen.… | 5 feb. '19 |
| Bert Rozemond | Leuk om jullie weer te kunnen volgen.Veiligheid is… | 5 feb. '19 |
| Ome Jos Tante Ria | Vanuit een zonnig Portugal lezen we weer met veel… | 4 feb. '19 |
| Danielle Rozemond | Mooi verhaal, heel veel plezier xx | 4 feb. '19 |
| Klaas en Aline Berkhout | We zijn heel benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen!… | 4 feb. '19 |
| Corrien Bleeker | Veel plezier. Ik ga weer genieten van jullie mooie… | 4 feb. '19 |
| Astrid Bakker | Getver!!! Jullie durven... Veel plezier | 4 feb. '19 |
| Mieke | They are back again!!! Zoooo leuk om weer mee op reis… | 4 feb. '19 |
| Astrid Bakker | Hallo Richard en Patty, Super vet dat jullie weer… | 4 feb. '19 |
| Patrick verberkt | Zo het feest is weer begonnen?! Goed van jullie te… | 4 feb. '19 |
| Lizette | Heerlijk om te lezen, Richard en Patty en de foto's… | 4 feb. '19 |
| Sjaak en Marry de Groot | Wat alweer een prachtige ervaring. Is weer wat anders… | 4 feb. '19 |
| Ben en Thea | Prachtige foto`s en jullie enthousiasme. Wat leuk… | 4 feb. '19 |
| Ina | Leuk om weer bij jullie achter op de fiets mee te… | 4 feb. '19 |
| Ab en Marthy Karsten | Super leuk om jullie weer te kunnen volgen. Veel fiets… | 4 feb. '19 |
| Kees. en Afra | fijn om iets van jullie te horen, en hoe jullie genieten | 4 feb. '19 |
| Zorg Interim | Leuk om te lezen. Veel plezier en geniet ervan! Groet,… | 4 feb. '19 |
| Arie | Bovenste reaktie is van Arie😄En niet van mij😄… | 4 feb. '19 |
| Karin van der Meer - Zwaan | Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat! In zo'n… | 4 feb. '19 |
| Arie | Toch wel gezellig een dak vol beesten. Weer een mooi… | 4 feb. '19 |
| Eric Zentveldt | Veel plezier weer! | 4 feb. '19 |
| Barry | Hoi Richard en Patty Wat heerlijk dat het weer zo… | 27 jan. '19 |
| Frits Zwaan | Richard en Patty, Prachtig, dat jullie als een soort… | 30 dec. '18 |
| Corinne Glasbergen | Lieve Rich en Patty, Wat een heerlijk vooruitzicht!… | 25 dec. '18 |
| Nienke Jansen-Berkhout | Mooie plannen weer! Heel tof, we lezen weer mee! Fijne… | 22 dec. '18 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »