Reacties
Reacties 751 - 800 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mieke | Toch wel weer blij als ik jullie op de foto zie hoor!… | 26 mei '16 |
| Astrid Bakker | Hallo wereldreizigers, De Tour de France zal voor… | 26 mei '16 |
| Rick | Wat een mooi verhaal weer en erg leuk om het te lezen!… | 26 mei '16 |
| Joop | Wat een prachtig verslag Patty, en een mooie foto's… | 26 mei '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Terwijl ik net lekker koffie zit te drinken komt jullie… | 26 mei '16 |
| Pauline | Hey Globetrotters! Wat een prachtige verhalen en foto's… | 12 mei '16 |
| Bert Rozemond | Indrukwekkend, wat een tijdsverschil ! Ze leven daar… | 11 mei '16 |
| Arie | Wat weer een fantastisch verslag en mooie foto's.… | 11 mei '16 |
| Jean Berkhout | Hoi Patty en Richard, Ik ga jullie volgen. Leuk om… | 11 mei '16 |
| Patrick Verberkt | Hoi Richard en Patty, Wederom indrukwekkend! Als je… | 11 mei '16 |
| Arie | Fantastisch weer om dit te lezen! Ga zo door met schrijven!… | 11 mei '16 |
| Arie | Het valt me toch echt tegen dat jullie niet ff gewacht… | 11 mei '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Wauw wat weer een prachtig verhaal dit is wat reizen… | 11 mei '16 |
| Maarten Dohmen | Beste Patty & Richard, Wat een belevenis en mooi… | 9 mei '16 |
| Philip | Mooie foto's! Leuk om jullie in Toktogoel te… | 6 mei '16 |
| Esther Vlaar | Lieve Ries en Pat, ook ik vind het heerlijk om weer… | 25 apr. '16 |
| Rick | Mooie verhalen en mooie foto's! Leuk om te lezen… | 25 apr. '16 |
| Ab en Marthy Karsten | Weer een mooi reis verhaal. Geniet ze en tot het volgende… | 25 apr. '16 |
| Danielle Rozemond | Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten. En… | 24 apr. '16 |
| Erik & Sonja Snijders | Wat is het toch heerlijk om jullie reisverhalen te… | 23 apr. '16 |
| Yvonne Koning | Wat een reus van een vrouw! Of lijkt dat zo? Die handen... | 22 apr. '16 |
| Arie | Het was ons weer een waar genoegen om dit verslag… | 22 apr. '16 |
| Patrick Verberkt | Dag Richard en Patty, Goed te zien dat het jullie… | 22 apr. '16 |
| Mieke | Inderdaad! Een blij gevoel als er een melding komt… | 22 apr. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Wat een avontuur geweldig en de prachtige foto's… | 22 apr. '16 |
| Dick | Hey Ries en Patje! Zit ik net op mijn werk gejaagd… | 22 apr. '16 |
| Frank Brandhoff | Ik lees telkens met groot plezier (en een beetje jaloezie)… | 22 apr. '16 |
| Ton de Boer | Hoi Richard eb Patty. Fijn om te zien, dat het goed… | 14 apr. '16 |
| Jorg Koenecke | Hey Baardmans! Mooi verhaal over Kazachstan. Ik ken… | 14 apr. '16 |
| Ginus Gangelhof | Ik denk dat het moeilijk is voor te stellen voor ons… | 8 apr. '16 |
| Guido Koenen | Succes! Zo voel je ook eens hoe lastig het is als… | 8 apr. '16 |
| Leo Burgering | Hallo reizigers, Wat is het mooi om jullie avontuur… | 7 apr. '16 |
| Patrick Verberkt | Dag Richard en Patty, Inderdaad welkom in weer een… | 7 apr. '16 |
| Patrick Verberkt | Dag Richard e Patty, Wat zullen jullie eelt op de… | 7 apr. '16 |
| Astrid Bakker | Hallo reizigers, wat leuk dat jullie nu inineen compleet… | 7 apr. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Hallo Wereldreizigers Heerlijk om weer een mooi reisverhaal… | 7 apr. '16 |
| Klaas en Aline Berkhout | Lieve Patty en Richard. Wat een mooie en soms ook… | 3 apr. '16 |
| Corinne | Lieve Richard en Patty, We hebben op internet de zijderoute… | 2 apr. '16 |
| Daphne Veld | Lieve Patty en Richard, RESPECT!!!wat een kilometers… | 1 apr. '16 |
| Mieke | Lieverds!!! Goeie vlucht, veel plezier met deel 2!!… | 31 mrt. '16 |
| Corrien Bleeker | Jeetje dat zijn wel heel veel kilometers. Super knap.… | 30 mrt. '16 |
| Joop | Richard en Patty, Jullie zijn toppers !! jeetje zoveel… | 30 mrt. '16 |
| Wouter de Jong | Hi Richard en Patty! Vlak voor jullie vertrek heb… | 30 mrt. '16 |
| Frans Velzeboer | Hi Richard en Patty, Dank voor het delen van jullie… | 30 mrt. '16 |
| Ben en Thea | 3 maanden Nieuw Zeeland wat gaat het snel. Prachtige… | 30 mrt. '16 |
| Patrick Verberkt | Super te zien dat jullie genieten, succes verder op… | 28 mrt. '16 |
| Patrick Verberkt | Hoi Patty en Richard, Mooi dat voor de reis naar China… | 28 mrt. '16 |
| Genie & Peter Asmuth | Dear Patty and Richard, We are home from New Zealand… | 27 mrt. '16 |
| Mieke | Het is zó fijn om met jullie 'mee te reizen'!!… | 24 mrt. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Gelukkig genieten weer en komen we weer bekende plaatje… | 24 mrt. '16 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »