Reacties
Reacties 801 - 850 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arie | Lieve Patty en Ries. Wat is het toch heerlijk om 's… | 24 mrt. '16 |
| Pauline | Wat een prachtige plaatjes! En jullie snoeten zien… | 24 mrt. '16 |
| Pieter Borst | Hoi Patty en Richard. Wat een verhaal zeg. Je kan… | 23 mrt. '16 |
| Yvonne Koning | Hoi Richard en Patty, snel de vervelende dingen vergeten… | 14 mrt. '16 |
| Corinne | Lieve reizigers, We zijn er vanavond maar eens ff… | 10 mrt. '16 |
| Pauline | Lieve luitjes, Verdorie, dat was even vette pech zeg!… | 7 mrt. '16 |
| Guido Koenen | Mooi verhaal! Proficiat met je visum! | 6 mrt. '16 |
| Erik & Sonja Snijders | Jeetje, wat een toestand allemaal zeg. Maar mooi dat… | 6 mrt. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Fijn dat jullie de draad weer hebben opgepakt. Jammer… | 6 mrt. '16 |
| Astrid Bakker | Hallo lieve mensen, jullie maken wat mee zo. Gelukkig… | 6 mrt. '16 |
| Patrick Verberkt | Hi Richard en Patty, Super dat jullie het goed vergaat!… | 4 mrt. '16 |
| Yvon | Prachtig! (En de geur van rotte eieren die vergeet… | 24 feb. '16 |
| Melvin | Jeetje en dan te bedenken dat jullie net weg zijn.… | 19 feb. '16 |
| Lambère | He weer een nw bericht ;-) Gaaf om te lezen. Lekkere… | 17 feb. '16 |
| Marco en Susan | Nog maar geen 2 maanden onderweg en dan al zulke mooie… | 15 feb. '16 |
| Nils | Hallo Patty en Richard. Heel veel plezier en gezet… | 13 feb. '16 |
| Perry | Hee Richard en Patty, wat zijn dat toch een prachtige… | 12 feb. '16 |
| Pieter Borst | Hoi Patty en Richard. Jullie vermaken je kostelijk,… | 12 feb. '16 |
| Jaap en Corine | Lieve Patty en Richard Wat fantastisch, met de fiets… | 10 feb. '16 |
| Ab en Marthy Karsten | hallo Patty en Richard als ik zo de foto's zie… | 10 feb. '16 |
| Simone B | Wat een prachtige verhalen en foto's, heel veel… | 9 feb. '16 |
| Erik & Sonja Snijders | Ha die wereldreizigers, wat een mooie verhalen allemaal… | 9 feb. '16 |
| Esther Vlaar | Hoi lieve Ries en Pat, Wauw wat een prachtige foto's… | 8 feb. '16 |
| Francis | Hoi Pat en Rich Wat onwijs leuk om die verhalen van… | 8 feb. '16 |
| Michael en Danielle | Hé levensgenieters, Ontzettend leuk om af en toe… | 7 feb. '16 |
| Marcel en Nancy | Hey Patty en Richard, Wat een mooi verslag weer van… | 7 feb. '16 |
| Carole | Lieve Patty en Richard, Wat prachtig allemaal en geweldig… | 7 feb. '16 |
| Maarten Dohmen | Hoi Patty & Richard, Het werd eens tijd om jullie… | 7 feb. '16 |
| Guido Koenen | Mooi verhaal en mooie omgeving waar jullie nu zijn!… | 7 feb. '16 |
| Arie | Hai, hai, Wat heerlijk om weer een verslag te lezen!… | 7 feb. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Hallo wereld reizigers De Tongario Crossing is zo… | 7 feb. '16 |
| Pieter Spruit | Hey toppers. Fantastische plaatjes. Hoe is het bier… | 7 feb. '16 |
| Bert Rozemond | Geweldig om te horen en te zien. Ik reis met jullie… | 31 jan. '16 |
| Ben en Thea | Het is ontzettend leuk jullie verhalen te lezen. Dank… | 25 jan. '16 |
| Danielle Rozemond | Wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten! X | 24 jan. '16 |
| Erik & Sonja Snijders | Wat een heerlijke verhalen. Figuurlijk maken we de… | 24 jan. '16 |
| Perry | Wat ben ik toch jaloers op jullie! Geniet er lekker… | 22 jan. '16 |
| Joop | Hallo Richard en Patty, Wat een mooie mensen zijn… | 22 jan. '16 |
| Arie | Zit ik hier midden in de nacht jullie verhaal te lezen.… | 22 jan. '16 |
| Ome Jos Tante Ria | Wat weer een mooi herkenbaar verhaal met de bekende… | 21 jan. '16 |
| Jorg Koenecke | Tof hoor! Maar ik wil meer foto's zien! Of zaten… | 21 jan. '16 |
| Pieter Borst | Hoi Patty en Richard. Goed om te lezen dat jullie… | 18 jan. '16 |
| Monique van Dongen | Wat leuk te lezen Patty! Wat een mooie eerste week… | 17 jan. '16 |
| Arjan de Vries | Erg leuk om zo ook een beetje van jullie reis mee… | 16 jan. '16 |
| Ton de Boer | Geweldige foto's!! | 16 jan. '16 |
| Gort | Leuk om mee te kijken hoe jullie reis verloopt en… | 13 jan. '16 |
| Ginus Gangelhof | Voor de eerste keer even kijken hoe het met de avonturiers… | 11 jan. '16 |
| Andy Cummings | Great to meet you Richard and Patti. Good luck with… | 11 jan. '16 |
| Remko | Wat een ontberingen zo aan de start van jullie reis,… | 10 jan. '16 |
| Pauline | Hoi wereldreizigers! Een spannende eerste week dus!… | 10 jan. '16 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »