Reacties

Reacties 151 - 200 van 642

Naam Reactie Datum
Sandra en Marc Wauw, wat maken jullie veel mee, echt prachtige foto’s.😍… 5 feb. '24
Monique Otsen Wauw, wat een avonturen maken jullie mee. Leuk om… 4 feb. '24
Ina Zo zo, wat weer een ervaringen op gedaan. Jullie genieten… 4 feb. '24
Guido Koenen Kijk al uit naar de volgende "aflevering".… 4 feb. '24
Jacqueline Kampf Wat een mooi reisverhaal weer. Echte die hards zijn… 4 feb. '24
Mary-Ann Zo leuk om jullie spannende avonturen te lezen! Jullie… 3 feb. '24
Joop Wat een prachtige reis en een mooie toevallige slaapplekken… 3 feb. '24
Annie Wessemius. Wat weer een spannend verslag wat jullie verstuurden… 3 feb. '24
Joke en Ariën Niet echt van een leien dakje, maar dat kon ook niet… 3 feb. '24
Jaap Kroezen Veel plezier nog mooi avontuur 3 feb. '24
Sjaak en Marry de Groot Wat een geweldige verhalen en stoer om zo te fietsen.… 3 feb. '24
Rick Mooie foto’s zeg! En wat een weids uitzicht. Knap… 3 feb. '24
Arie Berkhout Wat een prachtig verhaal weer. Zo leuk om te lezen!… 3 feb. '24
Jana Konopová Fantastisch om de verhalen te lezen, en wat een prachtig… 3 feb. '24
Kees en Afra Wat een avontuur,en zo mooi geschreven zo dat we bijna… 2 feb. '24
Pieter en Lia Je zal er maar van genieten ( wij genieten overigens… 2 feb. '24
Annemarie Met open mond lees ik jullie verhaal. Jullie hebben… 2 feb. '24
Joop Haverbusch Wat een belevenis😍 2 feb. '24
Eric Zentveldt Wat een genot om te lezen na een drukke werkweek in… 2 feb. '24
Joop Haverbusch Wat een avontuur geweldig Richard en Patty wat geweldig… 2 feb. '24
Ab Geen gemakkelijke route, toch knap dat jullie steeds… 2 feb. '24
Dorine Kant-Vermaak Jeetje Pat jullie zij echt the rijders on the storm.… 2 feb. '24
Marcel Loos Wat een avontuur, al de tassen die mee moeten met… 31 jan. '24
Frits Zwaan Beste Riders, Riders on the storm van de Doors was… 30 jan. '24
Lizette Super om weer even deelgenoot te worden van jullie… 27 jan. '24
Ab super om dit te mogen volgen. jullie hebben alweer… 26 jan. '24
Mieke Has Wow! De foto’s zijn zo tof ook naast het verhaal.… 26 jan. '24
Joke en Ariën nu echt "aan de gang" geniet ervan!! 25 jan. '24
Roelie Wat een prachtige foto's! Wat een uitdagingen… 25 jan. '24
Corinne Ik vermaak me weer opperbest met jullie reisverhalen… 24 jan. '24
Kees en Afra Fijn om te zien de belevenissen van veel wind en dapper… 24 jan. '24
Kees en Afra Wat weer een belevenis.fijn dat we jullie kunnen volgen.pas… 24 jan. '24
Frans Jak Wat een mooi avontuur! 24 jan. '24
Frans Velzeboer Altijd mooi als je die pot met goud zo dichtbij hebt😉!… 24 jan. '24
Annie Wessemius. Terwijl wij hier recent in de straat een Nova Zembla-sfeertje… 24 jan. '24
Ome Jos Tante Ria Wat weer een avontuur Hopelijk neemt de wind wat af… 24 jan. '24
Leo & Wendy Woh wat een bikkel start van een prachtig avontuur… 24 jan. '24
Sabine westerhof Wauw wat gaaf! Super mooi om te lezen over jullie… 24 jan. '24
Annelieke Wat een start! Om weg geblazen te worden😊💨!!!… 24 jan. '24
Angelique Kistemaker Nou, het avontuur is nu weer echt begonnen lees ik,… 23 jan. '24
Arie Berkhout Wat een verhaal weer!!! Jullie maken wel weer wat… 23 jan. '24
Sjaak en Marry de Groot Wow stoer hoor. Wat weer een avontuur. Leuk om jullie… 23 jan. '24
Melissa Leuk geschreven. Respect voor jullie xx 23 jan. '24
Mieke Wat een start van jullie fietsavontuur. Zo leuk om… 23 jan. '24
Joop Haverbusch Wat een belevenis pet af en dat is afzien. Richard… 23 jan. '24
Yvon Wat een avontuur! Heerlijk om te lezen en prachtige… 23 jan. '24
Dorine Kant-Vermaak Wat super om te lezen weer. Wat een bikkels zijn jullie.… 23 jan. '24
Ina Heel veel fiets plezier, het gaat vast niet altijd… 23 jan. '24
Pauline van der Steen Good heavens, wat een bikkels zijn jullie toch! Meteen… 23 jan. '24
Renko Mooie verhalen weer!!! Heel veel plezier samen. 23 jan. '24

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...