Reacties
Reacties 251 - 300 van 892
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annie Wessemius | Als dit geen varia is zo met z’n viertjes, want… | 5 mei '24 |
| Guido Koenen | Het verhaal en de foto's zijn weer indrukwekkend!… | 4 mei '24 |
| Thea Molenbroek | Prachtig. Fijn te lezen. | 3 mei '24 |
| Lizette | Smakelijk verhaal weer: van vogelspin tot Lucky luke,… | 3 mei '24 |
| Annemarie | Het is toch een totaal andere wereld waar jullie je… | 3 mei '24 |
| Kees. en Afra | Lieve buurtjes fijn dat jullie genieten van al dat… | 3 mei '24 |
| Mieke en Joop | Wat weer een mooi verhaal. Het is steeds weer genieten… | 2 mei '24 |
| Joop & Pauline | Mooi avontuur en heerlijk om te lezen, mooi, mooi,… | 2 mei '24 |
| Frans | Het klinkt bijna als vakantie. Mooie blog weer. Veel… | 2 mei '24 |
| Ria Sijm | Wat weer een avontuur en wat eenprachtige verhalen,… | 2 mei '24 |
| Ina | Wat zijn jullie toch een bikkels, petje af hoor...geniet… | 2 mei '24 |
| Wouter | Geweldig om weer te lezen! Groetjes van de familie… | 2 mei '24 |
| Perry | Wat is het toch een ongelofelijke mooie reis wat jullie… | 2 mei '24 |
| Ab en Marthy Karsten | Top wat een mooi verhaal weer Richard &Patty heb… | 2 mei '24 |
| Giel & Monica | Fantastisch, in Nederland zouden de daklozen de pattflessen… | 2 mei '24 |
| Dorine Kant-Vermaak | Wat gaaf om weer jullie verhaal te lezen en die foto's… | 2 mei '24 |
| Sabine westerhof | Wauw wat een avontuur! Het is altijd zo leuk om smorgens… | 2 mei '24 |
| Jacqueline Kampf | Wat een reis en wat zijn jullie toch een ijzervreters.… | 26 apr. '24 |
| Lizette | Kanjers! | 23 apr. '24 |
| Frits Zwaan | Een prachtig, lang en onderhoudend reisverslag. Wie… | 20 apr. '24 |
| Robert Koomen | Wat een mooi verhaal over jullie enorme belevenissen!… | 17 apr. '24 |
| Ab en Marthy Karsten | Wat is dit fantastische om te lezen, jullie maken… | 17 apr. '24 |
| Annemarie | Het blijft indrukwekkend wat jullie beleven, en wat… | 16 apr. '24 |
| Annie Wessemius | Daar verschijnt weer een boeiend verslag op het scherm.… | 16 apr. '24 |
| Corinne Glasbergen | Wat een prachtige foto’s weer! Succes weer met de… | 16 apr. '24 |
| Pauline | Op mijn eigen luxe hotelkamer in prachtig Ierland… | 15 apr. '24 |
| Barry | Erg mooi om te zien en te lezen. Heel veel succes… | 15 apr. '24 |
| Frans Velzeboer | Dank voor het lezen van jullie spannende avonturen.… | 15 apr. '24 |
| Klaas en Aline Berkhout | Mooi verhaal weer over jullie bijzondere belevenissen!… | 15 apr. '24 |
| Annelieke | Ik hoop dat ze in de kraampjes net zo’n lekkere… | 15 apr. '24 |
| Kees. en Afra | Lieve buurtjes fijn om jullie verslag te lezen. Lieve… | 15 apr. '24 |
| Ome Jos Tante Ria | Als ik jullie verhaal lees denk ik soms dit nog wel… | 15 apr. '24 |
| Arie | Geweldige belevenissen wat weer een avontuur.Jullie… | 15 apr. '24 |
| Guido Koenen | Wat een prachtige foto's! (En wat een mooi verhaal!) | 15 apr. '24 |
| P.J.B.P. Verberkt | Hi Patty en Richard, prachtig om te lezen wat jullie… | 15 apr. '24 |
| Roelie | Wat een avontuur! Best spannend als je nergens meer… | 15 apr. '24 |
| Dorine Kant-Vermaak | Adembenemend weer zitten lezen. Wat een avonturen… | 15 apr. '24 |
| Eric Zentveldt | Prachtig weer! Mooi begin van de werkweek in Schagen… | 15 apr. '24 |
| Theo Veld | Ik stel me de overtocht over de Andes van Chile naar… | 14 apr. '24 |
| Patty en Richard | Hoi Yvonne en Arjen, Dank voor jullie bericht en we… | 7 apr. '24 |
| Mieke | Ongelofelijk wat een landschap, zover je kunt kijken....… | 5 apr. '24 |
| Mieke | Jaaaa!! Wederom diepe buiging voor deze prestatie!!! | 5 apr. '24 |
| Yvonne en Arjen | Prachtig. Ik hoop dat jullie vandaag, 4 maart zonder… | 5 apr. '24 |
| Annemarie | Wat is het weer fantastisch om te lezen wat jullie… | 4 apr. '24 |
| Remko | Mooi verhaal weer!! | 4 apr. '24 |
| Jana en Philip | Fantastisch weer, en wat veel verschillende landschappen!… | 3 apr. '24 |
| Wouter | Geweldig om weer te lezen!!! | 2 apr. '24 |
| Lizette | Bizarre avonturen weer, wát een reis! Veel geluk… | 1 apr. '24 |
| Jacqueline Kampf | Wat een bijzondere reis. Jammer van de regen, maar… | 1 apr. '24 |
| Danielle Rozemond | Wat een mooi avontuur! Als ik het lees, is het net… | 31 mrt. '24 |

- Robert Koomen: Wat weer een mooi verhaal…
- Ali: Leuk dat ik jullie weer mocht…
- Frits Zwaan: Ik zag je vanmiddag rijden…
- Eric Zentveldt: Mooie trip weer en leuk om…
- Klaas en Aline Berkhout: Mooie belevenissen! Ik ben…
Alle reacties »